top of page
shaking-hands-2499612_1920.jpg

KLACHTEN EN GESCHILLEN

DIZ-THUISZORG IS AANGESLOTEN BIJ DE GESCHILLENCOMMISSIE QUASIR

Bij DIZ-Thuizorg worden klachten en zorgen van de klanten transparant en onpartijdig beoordeeld. Graag gaan wij met u in gesprek om problemen op te lossen. Als dit niet lukt of als u dit liever met een derde partij wilt oplossen dan is daar ook een mogelijkheid voor. Wij zijn aangesloten bij ZZP Nederland en maken gebruik van de Klachtenregeling en Geschillencommissie. De klachtenbemiddeling verloopt via Quasir.

Klacht indienen

Wanneer u een klacht wilt indienen, kan dat op verschillende manieren.

  • Per post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA MEPPEL

  • Per e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Coördinator Klachtenbemiddeling

  • Per telefoon: 085-4874012

bottom of page